ក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ ប្រជុំបូកសរុបលទ្ធផល បេសកកម្មរបស់ធនាគាពិភពលោក នៃការអនុវត្តគម្រោងគ្រោះមហន្តរាយនៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ចំណាយថវិកាសរុប ៦០ លានដុល្លារ អាមេរិក រយៈពេល ៥ឆ្នាំ (២០១៨-២០២២)
ភ្នំពេញៈ
ដោយ៖ ហុង ចំណាប់
លោកស្រី ZuzanaStaton–Gddes ប្រធានក្រុមបេសកកម្មរបស់ធនាគារពិភពលោក បានបញ្ជាក់ កាលពីថ្ងៃទី១៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ ២០១៨ ថា ក្នុងឳកាសប្រជុំបូកសរុបលទ្ធផលបេសកកម្មរបស់ធនាគាពិភពលោក ក្នុងការត្រួតពិនិត្យវឌ្ឍនភាព នៃការអនុវត្តគម្រោងគ្រោះមហន្តរាយ នៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍នៅទីស្ដីការក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ តាមរយៈបែបបទ និងលិខិតស្នាមគតិយុត្ត និងចរន្តនៃថវិកា គម្រោងនេះនឹងបានកំពុងដំណើរការបានល្អតាមផែនការ ដែលបានគ្រោងទុក ហើយលោកស្រីមានសុទិដ្ឋិនិយមថា គម្រោងនេះនឹងចាប់ផ្ដើមដំណើរការសាងសង់ផ្លូវ នៅក្នុងខេត្តគោលដៅទាំង ៦ ក្នុងអំឡុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ ២០១៩។ លោកស្រី បានសម្ដែងនូវការរីករាយ និងវាយតម្លៃខ្ពស់ ចំពោះកិច្ចសហប្រតិបត្តិការល្អ រវាងក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ និងធនាគារពិភពលោកព្រមទាំងភាគីពក់ព័ន្ធដ៏ទៃទៀត ។
លោក អ៊ុក រ៉ាប៊ុន ជារដ្ឋមន្ត្រីនៃក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ បានមានប្រសាសន៍ថា គម្រោងគ្រោះមហន្តរាយនៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ គឺជាគម្រោងមួយ មានគោលបំណងលើកកម្ពស់ជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ នៅតាមបណ្ដោយដងទន្លេមេគង្គ ដែលងាយរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់ និងភាពរាំងស្ងួត ដោយផ្ដោតទៅលើការកសាង និងស្ដារហេដ្ឋាសម្ព័ន្ធផ្លូវ ថ្នល់ ស្របទៅនឹងគោលនយោបាយរបស់ រាជរដ្ឋាភិបាល។
លោករដ្ឋមន្រ្ដី បានថ្លែងអំណរគុណដល់ធនាគារពិពភលោក និងមន្រ្ដីអនុវត្តគម្រោងទាំងថ្នាក់ជាតិ និងថ្នាក់ខេត្ត ដែលបានខិតខំបំពេញភារកិច្ច រហូតបានដំណើរការបានល្អប្រសើរ ។
សូមបញ្ជាក់ថា គម្រោង “គ្រប់គ្រងគ្រោះមហន្តរាយនៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍” អនុវត្តដោយក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ និងក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ដោយប្រើប្រាស់ហិរញ្ញប្បទាន សហប្រតិបត្តិការសរុប ៦០ លានដុល្លារ អាមេរិក រយៈពេល ៥ឆ្នាំ (២០១៨-២០២២) សម្រាប់ស្ថាបនាផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ប្រភេទ (DBST) និងផ្លូវអំពីបេតុង ដែលជាផ្លូវធន់ និងការបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុរួមមាន៖ ផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ប្រភេទ (DBST) និងផ្លូវអំពីបេតុងដែលធន់និងការបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុចំនួន ២៥ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៧៩គីឡូម៉ែត្រ និង៧៨ ម៉ែត្រ នៅក្នុងខេត្តគោលដៅចំនួន ៦ ដែលងាយរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ ខេត្តសៀមរាបមានចំនួន ៦ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៦០គីឡូមែត្រ, ខេត្តកណ្តាល ៧ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៥១គីឡូម៉ែត្រ ២០ម៉ែត្រ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ៤ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៨គីឡូម៉ែត្រ ៨ ម៉ែត្រ ខេត្តកំពង់ចាម ៣ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៦៥គីឡូម៉ែត្រ ៧៧ម៉ែត្រ ខេត្តក្រចេះ ៣ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៤៥គីឡូម៉ែត្រ និងខេត្តស្ទឹងត្រែង មានចំនួន ២ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៩ គីឡូម៉ែត្រ៕
ដោយ៖ ហុង ចំណាប់
លោក អ៊ុក រ៉ាប៊ុន ជារដ្ឋមន្ត្រីនៃក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ បានមានប្រសាសន៍ថា គម្រោងគ្រោះមហន្តរាយនៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ គឺជាគម្រោងមួយ មានគោលបំណងលើកកម្ពស់ជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ នៅតាមបណ្ដោយដងទន្លេមេគង្គ ដែលងាយរងគ្រោះដោយទឹកជំនន់ និងភាពរាំងស្ងួត ដោយផ្ដោតទៅលើការកសាង និងស្ដារហេដ្ឋាសម្ព័ន្ធផ្លូវ ថ្នល់ ស្របទៅនឹងគោលនយោបាយរបស់ រាជរដ្ឋាភិបាល។
លោករដ្ឋមន្រ្ដី បានថ្លែងអំណរគុណដល់ធនាគារពិពភលោក និងមន្រ្ដីអនុវត្តគម្រោងទាំងថ្នាក់ជាតិ និងថ្នាក់ខេត្ត ដែលបានខិតខំបំពេញភារកិច្ច រហូតបានដំណើរការបានល្អប្រសើរ ។
សូមបញ្ជាក់ថា គម្រោង “គ្រប់គ្រងគ្រោះមហន្តរាយនៅកម្ពុជា និងអាស៊ីអាគ្នេយ៍” អនុវត្តដោយក្រសួងអភិវឌ្ឍន៍ជនបទ និងក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ ដោយប្រើប្រាស់ហិរញ្ញប្បទាន សហប្រតិបត្តិការសរុប ៦០ លានដុល្លារ អាមេរិក រយៈពេល ៥ឆ្នាំ (២០១៨-២០២២) សម្រាប់ស្ថាបនាផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ប្រភេទ (DBST) និងផ្លូវអំពីបេតុង ដែលជាផ្លូវធន់ និងការបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុរួមមាន៖ ផ្លូវក្រាលកៅស៊ូពីរជាន់ប្រភេទ (DBST) និងផ្លូវអំពីបេតុងដែលធន់និងការបម្រែបម្រួលអាកាសធាតុចំនួន ២៥ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៧៩គីឡូម៉ែត្រ និង៧៨ ម៉ែត្រ នៅក្នុងខេត្តគោលដៅចំនួន ៦ ដែលងាយរងគ្រោះដោយសារទឹកជំនន់ ខេត្តសៀមរាបមានចំនួន ៦ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៦០គីឡូមែត្រ, ខេត្តកណ្តាល ៧ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៥១គីឡូម៉ែត្រ ២០ម៉ែត្រ ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ៤ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៨គីឡូម៉ែត្រ ៨ ម៉ែត្រ ខេត្តកំពង់ចាម ៣ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៦៥គីឡូម៉ែត្រ ៧៧ម៉ែត្រ ខេត្តក្រចេះ ៣ខ្សែ ប្រវែងសរុប ៤៥គីឡូម៉ែត្រ និងខេត្តស្ទឹងត្រែង មានចំនួន ២ខ្សែ ប្រវែងសរុប ២៩ គីឡូម៉ែត្រ៕
Post a Comment