ពានរង្វាន់ជម្រើស ភាពយន្តចំនួន១០ ដោយមហាជន ក្នុងព្រឹត្តិការណ៍មហោស្រពភាពយន្តអន្តរជាតិកម្ពុជា ឆ្នាំ២០២០
ភ្នំពេញៈ
ដោយ៖ ហុង ចំណាប់
ក្រុមហ៊ុនសែលកាត បានបង្ហាញឆន្ទៈសារជាថ្មីម្ដងទៀត ក្នុងការអបអរ និងគាំទ្រទេពកោសល្យ
ស្នាដៃ របស់កូនខ្មែរ ដោយបានសម្រេចធ្វើជាម្ចាស់ឧបត្ថម្ភកម្មវិធីធំនៃមហោស្រព ភាពយន្តអន្តរជាតិកម្ពុជា ឆ្នាំ២០២០។ ពិធីបើកមហោស្រពភាពយន្តនេះ
បានប្រព្រឹត្តឡើងនៅថ្ងៃទី១៣ ខែមីនា នៅសាលសន្និសីទចតុមុខ។ នៅ ក្នុងមហោស្រពនេះ
ទូតតំណាងរបស់សែលកាត អ្នកមានឥទ្ធិពលក្នុងបណ្តាញសង្គម
និងសិល្បករជាច្រើនរូប នឹងចូលរួមទស្សនា“ The Village by Cellcard” ផងដែរ។
ក្រុមហ៊ុនសែលកាត ពិតជាមានការគាំទ្រ នៃការប្រារព្ធខួបទី១០
របស់មហោស្រព ភាពយន្តអន្តរជាតិកម្ពុជា
ជាមួយនឹងការចាក់បញ្ចាំងភាពយន្តជាង ១៥០រឿង នៅទីតាំងចំនួន ៦កន្លែង ក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។
ជាមួយនឹងការចាក់បញ្ចាំងភាពយន្តជាង ១៥០រឿង នៅទីតាំងចំនួន ៦កន្លែង ក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ។
មហោស្រពនេះ សហការរៀបចំឡើងដោយ មជ្ឈមណ្ឌលបណ្តុះបណ្តាលជំនាញ
និងទទួលការថតភាពយន្
តបរទេសនៅកម្ពុជា និងមជ្ឈមណ្ឌលបុប្ផាណា នឹងមានការចាក់បញ្ចាំងភាពយន្ត ពីថ្ងៃសៅរ៍ ទី១៤ រហូតដល់
ថ្ងៃអាទិត្យទី២២ ខែមីនានេះ។
តបរទេសនៅកម្ពុជា និងមជ្ឈមណ្ឌលបុប្ផាណា នឹងមានការចាក់បញ្ចាំងភាពយន្ត ពីថ្ងៃសៅរ៍ ទី១៤ រហូតដល់
ថ្ងៃអាទិត្យទី២២ ខែមីនានេះ។
ទីតាំងចាក់បញ្ចាំងភាពយន្តទាំង៦កន្លែងរួមមានដូចជាសាលសន្និសីទចតុមុខ,សាលមហោស្រព
Rosewood
,មជ្ឈមណ្ឌលបុប្ផាណា, រោងភាពយន្ត Major Cineplex, លេជេន (Legend Cinemas) និងការបញ្ចាំងក្រៅមហោស្រពនៅ “The Village by Cellcard”។
,មជ្ឈមណ្ឌលបុប្ផាណា, រោងភាពយន្ត Major Cineplex, លេជេន (Legend Cinemas) និងការបញ្ចាំងក្រៅមហោស្រពនៅ “The Village by Cellcard”។
“The Village by Cellcard” គឺជាទីតាំងចម្បងនៃសកម្មភាពផ្សេងៗ
នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ ដូចជា ការ
បញ្ចាំងភាពយន្តក្រៅមហោស្រព, កម្មវិធីផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុនឧបត្ថម្ភ និងដៃគូរួមវិស័យផ្សេងៗ បូករួមទាំងបទបង្ហាញរបស់សមិទ្ធិករភាពយន្ត សិក្ខាសាលា និងការសម្ដែងនានា។ ក្រុមហ៊ុនសែលកាត នឹងមានបង្ហាញនៅក្នុងស្តង់ដាក់ឲ្យសាកល្បង VR (Virtual Reality) មួយទៀត សម្រាប់ការតាំងបង្ហាញខ្លឹមសាររឿង និង បទពិសោធន៍ឌីជីថលថ្មីៗ។
បញ្ចាំងភាពយន្តក្រៅមហោស្រព, កម្មវិធីផ្សេងៗរបស់ក្រុមហ៊ុនឧបត្ថម្ភ និងដៃគូរួមវិស័យផ្សេងៗ បូករួមទាំងបទបង្ហាញរបស់សមិទ្ធិករភាពយន្ត សិក្ខាសាលា និងការសម្ដែងនានា។ ក្រុមហ៊ុនសែលកាត នឹងមានបង្ហាញនៅក្នុងស្តង់ដាក់ឲ្យសាកល្បង VR (Virtual Reality) មួយទៀត សម្រាប់ការតាំងបង្ហាញខ្លឹមសាររឿង និង បទពិសោធន៍ឌីជីថលថ្មីៗ។
មហោស្រពភាពយន្តឆ្នាំនេះ បង្កើតពានរង្វាន់ថ្មីមួយប្រភេទ ដែលមានឈ្មោះថា «ពានរង្វាន់ជម្រើសមហាជន»
People’s
Choice Awards ដែលអាចឲ្យសាធារណជនទូទៅជ្រើសរើសរឿង
ដែលខ្លួនចូលចិត្ត ១ ពីភាពយន្ត
ចំនួន១០ ដែលមហោស្រព បានសម្រាំងទុក។ សាធារណជន អាចទស្សនាភាពយន្តហើយធ្វើការបោះឆ្នោតលើភាពយន្ត ដែលពួកគេចូលចិត្តនៅលើ គេហទំព័រ របស់សែលកាត រហូតដល់ថ្ងៃទី ២១ ខែមីនា។ ភាពយន្តដែលទទួលបានការគាំទ្រច្រើននឹងត្រូវបានប្រកាស ទទួលពានរង្វាន់នៅ ថ្ងៃទី២២ ខែមីនា នៅឯសាលសន្និសីទចតុមុខ។
ចំនួន១០ ដែលមហោស្រព បានសម្រាំងទុក។ សាធារណជន អាចទស្សនាភាពយន្តហើយធ្វើការបោះឆ្នោតលើភាពយន្ត ដែលពួកគេចូលចិត្តនៅលើ គេហទំព័រ របស់សែលកាត រហូតដល់ថ្ងៃទី ២១ ខែមីនា។ ភាពយន្តដែលទទួលបានការគាំទ្រច្រើននឹងត្រូវបានប្រកាស ទទួលពានរង្វាន់នៅ ថ្ងៃទី២២ ខែមីនា នៅឯសាលសន្និសីទចតុមុខ។
លោក Cedric Eloy ជាប្រធានមហោស្រពភាពយន្តអន្តរជាតិកម្ពុជា
មានប្រសាសន៍ថា “ពានរង្វាន់ជម្រើស មហាជននេះ People’s Choice Awards គឺជាពានរង្វាន់ល្អមួយក្នុងការជួយជំរុញ ឲ្យសាធារណជនបង្កើនការចូលរួមរបស់ខ្លួនក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ
ហើយក៏ជាការលើកស្ទួយ និងអភិវឌ្ឍឧស្សាហកម្មភាពយន្តនៅកម្ពុជាយើងផងដែរ។
លោក Ian Watson នាយកប្រតិបត្តរបស់សែលកាត
បានលើកឡើងថា ពួកយើងបានមើលឃើញពី សក្តានុពលរបស់យុវជនកម្ពុជា ដូចនេះហើយ ក្នុងនាមប្រតិបត្តិករដែលមានម្ចាស់ជាខ្មែរ
ក្រុមហ៊ុនសែលកាត សូមគាំទ្រ យ៉ាងពេញទំហឹងចំពោះគំនិតផ្តួចផ្តើមទាំងឡាយ ដែលផ្តោតទៅលើការស្វែងរក ការបណ្ដុះបណ្តាល និងការទទួលស្គាល់នូវទេពកោសល្យក្នុងស្រុក។ លោក
Ian Watson បានបន្តទៀតថា “មហោស្រពភាពយន្តអន្តរជាតិ
បានបង្ហាញខ្លឹមសាររឿងដ៏អស្ចារ្យជាច្រើន ព្រមទាំងទាក់ទាញដល់គ្រប់ផ្នែកទាំងអស់យ៉ាងទូលំទូលាយ។”
ខ្លឹមសាររឿងនឹងក្លាយទៅជាចំណុចចម្បងនៃយុទ្ធសាស្ត្រកម្សាន្ត សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនផ្ដល់សេវាកម្មទូរស័ព្ទ
ក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយ និងក្រុមហ៊ុនដែលផ្តល់វេទិកាឌីជីថល នៅពេលដែលពួកយើងឈានទៅរកសម័យកាល ឌីជីថលរួចហើយ។
ក្នុងនាមប្រតិបត្តិករតែមួយគត់ដែលមានម្ចាស់ជាខ្មែរ និងជាបុត្រសម្ព័ន្ធរបស់ រ៉ូយ៉ាល់គ្រុប យើងគ្រោងនឹងគាំទ្រ
យ៉ាងពេញទំហឹងចំពោះការរីកចម្រើននៃបណ្តាខ្លឹមសាររឿង ដែលបង្កើតក្នុងស្រុកនៅពេលអនាគត
ហើយយើងទន្ទឹងរងចាំការមកដល់នៃមហោស្រពនេះ និងឃើញអនាគតផលិតករខ្សែភាពយន្តក្នុងស្រុកទាំងអស់
បានរះចែងចាំងផងដែរ៕
Post a Comment