ប្រទេសកម្ពុជា ជាទីផ្សារទេសចរណ៍ដ៏សំខាន់សម្រាប់ អឺរ៉ុប
ភ្នំពេញៈ
ដោយ៖ សេង ស៊ីដារ៉ូ
កម្ពុជា ជាទីផ្សារទេសចរណ៍ដ៏សំខាន់សម្រាប់
អឺរ៉ុប រួមទាំងមាន បារាំង អង់គ្លេស អាល្លឺម៉ង់ អ៊ីតាលី ក្នុងនោះទេសចរណ៍ បារាំង ធ្វើដំណើរទេសចរណ៍ក្រៅប្រទេសប្រហែលជា
២៨លាននាក់ ក្នុង១ឆ្នាំៗ រាប់បញ្ចូលទាំងជនចូលនិវត្ត
ដល់ទៅ៨លាននាក់ក្នុង១ឆ្នាំ។
ក្នុងឆ្នាំ២០១៤
កម្ពុជាទទួលបានទេសចរណ៍បារាំងចំនួន ១៤១០៥២នាក់ មានកំនើន ៧.៣% ឈរនៅលំដាប់ទី៩ នៃទីផ្សារទេសចរណ៍
អាទិភាពសំខាន់ៗទាំងដប់របស់កម្ពុជា (Top 10 Markets)
ទេសចរណ៍ អង់គ្លេសចំនួន ១៣៣ ៣០៦នាក់ មានកំនើន ៧.៦% និងទេសចរអាល្លឺម៉ង់ចំនួន ៨៤
១៤៣នាក់ មានកំនើន ៣.២% ។
ដើម្បីទាញយកទេសចរណ៍អឺរ៉ុប
យើងគួធ្វើការផ្សព្វផ្សាយតាមរយៈសកម្មភាពនានា ដូចខាងក្រោម៖
· ចូររួមពិព័រណ៍ទេសចរណ៍សំខាន់នានាដូចជា
IFTM
(International French Tourism Market ) ដែលធ្វើឡើងនៅប្រទេសបារាំង
ពិព័រណ៍
IFB Berlin នៅប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ ពិព័រណ៍ World Tourism Market នៅប្រទេសអង់គ្លេស និងពិព័រណ៍ World Expo នៅទីក្រុង
Milan នៅប្រទេសអ៊ីតាលី និងពិព័រណ៍សំខាន់នានា ក្នុងទ្វិបអឺរ៉ុប។
· រៀបចំឲ្យមានកម្មវិធីបង្ហាញផ្លូវទេសចរណ៍
Tourism
Road Show, Cambodia Week និងវិធីសិល្បៈនានា Cambodia Culture Show ដល់ទីក្រុងសំខាន់ៗ និងសម្រាប់សហគមន៍ខ្មែរ នៅក្រៅប្រទេសដូចជា Paris Lyon និង Toulouse។
· ទាក់ទាញនិវត្តជន
(ប្រទេសបារាំង មានប្រជាជនចូលនិវត្តន៍ចំនួន ៨លាននាក់ ហើយទ្វីបអឺរ៉ុបមានចំនួនជាង៣០លាននាក់)
តាមរយៈការរៀបចំឲ្យមានផ្ទះទី២ សម្រាប់ពួកគាត់ និងរៀប ចំខ្សែកញ្ចប់ទស្សនកិច្ចក្នុងរដូវវិស្សមកាល
ដែលអាចទាក់ទាញបុគ្គលិក និងមន្ត្រីសស្ថាប័ន ឬសហគ្រិននានានៅទ្វីបអឺរ៉ុប តាមរយៈកម្មវិធីមូលប្បទានវិស្សមកាល
(Chéque-Vacances)។
· ជំរុញឲ្យមានការហោះហើយត្រង់ទីផ្សារអឺរ៉ុប
របស់ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ British
Airways, Air Franch, Air Berlin, Laufthensa Airline, ឬក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ជាតិ Cambodia Angkor Air៕
Post a Comment