វិនិយោគលើបណ្តាញសេវា 4G របស់សែលកាត បានរួមចំណែកដល់កំណើននៃការប្រើប្រាស់ទន្និន័យ អ៊ីនធើណិត នៅប្រទេសកម្ពុជា
ភ្នំពេញៈ
ដោយ៖ ហុង ចំណាប់
ការពង្រីកបណ្តាញសេវាយ៉ាងឆាប់រហ័សរបស់សែលកាតលើសេវា 4G នៅប្រទេសកម្ពុជានៅឆ្នាំ ២០១៧ គឺជាកត្តាដ៏សំខាន់ដែលជុំរុញឲ្យមានកំណើន នៃការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទ និងកំណើន GDP កាលពីឆ្នាំមុន។
របាយការណ៍ថ្មីមួយដែលនិយាយអំពី “តួនាទីក្រុមហ៊ុនទូរទមនាគមន៍ក្នុងការផ្លាស់ប្តូរកម្ពុជា” ដែលបានចេញផ្សាយដោយ Business2Business Cambodia (B2B) បានបញ្ជាក់ថា កាលពីឆ្នាំ ២០១៧ ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ មានកំណើន១៧% ដែលរួមចំណែកក្នុងសេដ្ឋកិច្ចជាតិប្រមាណជាង ៦១០លានដុល្លារ។ យោងតាមទន្និន័យនេះ ក៏បានបង្ហាញទៀតថា កំណើន ១០% នៃការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ បានធ្វើឲ្យមានកំណើន GDP សរុបប្រមាណជាង 0.៦ - ២.៨% ផងដែរ។
ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទរបស់អតិថិជន នៅតាមបណ្តាខេត្តនានា នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា មានកំណើន ២៨.២% ស្របពេលដែលក្រុមហ៊ុនសែលកាត បានចាប់ផ្តើមតំឡើងអង់តែន 4G ចំនួន ៣០០០ថ្មីបន្ថែមនៅទូទាំងប្រទេស។
លោក អៀនវ៉ាតសុន បានលើកឡើងថា “ យុទ្ធសាស្ត្ររបស់យើង គឺដើម្បីផ្តល់ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទបានយ៉ាងងាយស្រួល សម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា ទាំងអស់ពេលដែលយើងបានចាប់ផ្តើមតំឡើងសេវា 4G កាលពីខែមករាឆ្នាំ២០១៧។”
គោលបំណងរបស់យើង គឺធានាឲ្យបានថា មានសេវាគ្រប់ដណ្តប់ ហើយយើងផ្តល់នូវអត្រាតម្លៃសមរម្យ ដែលអាចឲ្យអតិថិជនទទួលបានបទពិសោធន៍ល្អ ក្នុងការប្រើអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ។
យើងបានសង្កេតឃើញថា ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទមានការកើនឡើង ៤០០% នៅលើបណ្តាញសេវារបស់យើង ចាប់តាំងពីយើងបានឈ្នះពានរង្វាន់ផ្នែកបណ្តាញសេវាផ្ទួនៗគ្នា ពី ស្ថាប័នពិភពលោកដូចជា IDG ASEAN Ookla និងOpenSignal។
ឥឡូវនេះ យើងមានបណ្តាញសេវាធំជាងគេ លឿនជាងគេ និងជាទុកចិត្តបំផុតនៅប្រទេសកម្ពុជា ជា មួយការផ្តល់ជូននូវអត្រាតម្លៃសមរម្យបំផុត។
លោក វ៉ាត់សុនបានបន្តទៀតថារបាយការណ៍ B2B នេះក៏បានបង្ហាញផងដែរថា សែលកាតមានភាពឈានមុខលើសន្ទស្សន៍តម្លៃប្រើប្រាស់ដែលបែងចែកជាប្រាំបីផ្នែកកំណត់ពីសេវាល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់អតិថិជន។
សែលកាត ក៏មានភាពឈានមុខប្រាំពីរ ក្នុងចំណោមផ្នែកទាំងប្រាំបី ដែលបានបញ្ជាក់ថា យើងបានផ្តល់នូវទន្និន័យអ៊ីនធើណិត ជាមួយតម្លៃល្អបំផុតគុណភាពសម្លេង និងការផ្ញើសារព្រមទាំងអត្រាតម្លៃ ច្បាស់លាស់ និងអាចភ្ជាប់ឡើងវិញបាន យ៉ាងងាយស្រួល។
លោក ក៏បានគូសបញ្ជាក់ផ្នែកសំខាន់មួយ នៃរបាយការណ៍(ទំព័រទី 7)ទាំងនេះ បង្កើតឱ្យមានចម្ងល់ថា តើមានអ្វីដែលបានធ្វើអោយមានការកើនឡើងខ្សែក្រាប រហូតទៅដល់ 36% ភ្លាមៗនៅឆ្នាំ 2017 ឬជិត1/4 នៃចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័ត។ "
លោក បានលើកឡើងថាសែលកាត បានឈានមុខគេលើទីផ្សារក្នុងការផ្តល់នូវទន្និន័យអ៊ីនធើណិត ដែលមានតម្លៃសមរម្យ ដែលយើងបានចាប់ផ្តើមដំណើរការសេវា ដូរលុយអស្ចារ្យ$1=$100 កាលពីខែមករា ឆ្នាំ ២០១៧ និងសេវា BIG LOVE $1 = $500 កាលពីខែកុម្ភះ។
កាលពិតទៅ សែលកាត គឺជាអ្នកឲ្យធ្វើអតិថិជន ដែលរស់នៅតាមតំបន់ជនបទ អាចប្រើសេវា 4Gដែលពួកគេមិនធ្លាប់ប្រើពីមុនមក។
របាយការណ៍ចេញដោយ B2B បានបង្ហាញថា យុទ្ធសាស្ត្ររបស់យើង ដើម្បីផ្តល់នូវអត្រាតម្លៃសមរម្យ និង សេវាគ្រប់ដណ្តប់ គឺបានរួមចំណែកដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ តាមរយៈការវិនិយោគលើបណ្តាញសេវារបស់យើង។ របាយការណ៍ទាំងស្រុងអាចដោនឡូតនៅក្នុង The Role of Mobile Telecoms in Transforming Cambodia៕
ដោយ៖ ហុង ចំណាប់
របាយការណ៍ថ្មីមួយដែលនិយាយអំពី “តួនាទីក្រុមហ៊ុនទូរទមនាគមន៍ក្នុងការផ្លាស់ប្តូរកម្ពុជា” ដែលបានចេញផ្សាយដោយ Business2Business Cambodia (B2B) បានបញ្ជាក់ថា កាលពីឆ្នាំ ២០១៧ ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ មានកំណើន១៧% ដែលរួមចំណែកក្នុងសេដ្ឋកិច្ចជាតិប្រមាណជាង ៦១០លានដុល្លារ។ យោងតាមទន្និន័យនេះ ក៏បានបង្ហាញទៀតថា កំណើន ១០% នៃការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ បានធ្វើឲ្យមានកំណើន GDP សរុបប្រមាណជាង 0.៦ - ២.៨% ផងដែរ។
ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទរបស់អតិថិជន នៅតាមបណ្តាខេត្តនានា នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា មានកំណើន ២៨.២% ស្របពេលដែលក្រុមហ៊ុនសែលកាត បានចាប់ផ្តើមតំឡើងអង់តែន 4G ចំនួន ៣០០០ថ្មីបន្ថែមនៅទូទាំងប្រទេស។
លោក អៀនវ៉ាតសុន បានលើកឡើងថា “ យុទ្ធសាស្ត្ររបស់យើង គឺដើម្បីផ្តល់ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទបានយ៉ាងងាយស្រួល សម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា ទាំងអស់ពេលដែលយើងបានចាប់ផ្តើមតំឡើងសេវា 4G កាលពីខែមករាឆ្នាំ២០១៧។”
គោលបំណងរបស់យើង គឺធានាឲ្យបានថា មានសេវាគ្រប់ដណ្តប់ ហើយយើងផ្តល់នូវអត្រាតម្លៃសមរម្យ ដែលអាចឲ្យអតិថិជនទទួលបានបទពិសោធន៍ល្អ ក្នុងការប្រើអ៊ីនធើណិតលើទូរស័ព្ទ។
យើងបានសង្កេតឃើញថា ការប្រើប្រាស់ទន្និន័យអ៊ីនធើណិត លើទូរស័ព្ទមានការកើនឡើង ៤០០% នៅលើបណ្តាញសេវារបស់យើង ចាប់តាំងពីយើងបានឈ្នះពានរង្វាន់ផ្នែកបណ្តាញសេវាផ្ទួនៗគ្នា ពី ស្ថាប័នពិភពលោកដូចជា IDG ASEAN Ookla និងOpenSignal។
ឥឡូវនេះ យើងមានបណ្តាញសេវាធំជាងគេ លឿនជាងគេ និងជាទុកចិត្តបំផុតនៅប្រទេសកម្ពុជា ជា មួយការផ្តល់ជូននូវអត្រាតម្លៃសមរម្យបំផុត។
លោក វ៉ាត់សុនបានបន្តទៀតថារបាយការណ៍ B2B នេះក៏បានបង្ហាញផងដែរថា សែលកាតមានភាពឈានមុខលើសន្ទស្សន៍តម្លៃប្រើប្រាស់ដែលបែងចែកជាប្រាំបីផ្នែកកំណត់ពីសេវាល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់អតិថិជន។
សែលកាត ក៏មានភាពឈានមុខប្រាំពីរ ក្នុងចំណោមផ្នែកទាំងប្រាំបី ដែលបានបញ្ជាក់ថា យើងបានផ្តល់នូវទន្និន័យអ៊ីនធើណិត ជាមួយតម្លៃល្អបំផុតគុណភាពសម្លេង និងការផ្ញើសារព្រមទាំងអត្រាតម្លៃ ច្បាស់លាស់ និងអាចភ្ជាប់ឡើងវិញបាន យ៉ាងងាយស្រួល។
លោក ក៏បានគូសបញ្ជាក់ផ្នែកសំខាន់មួយ នៃរបាយការណ៍(ទំព័រទី 7)ទាំងនេះ បង្កើតឱ្យមានចម្ងល់ថា តើមានអ្វីដែលបានធ្វើអោយមានការកើនឡើងខ្សែក្រាប រហូតទៅដល់ 36% ភ្លាមៗនៅឆ្នាំ 2017 ឬជិត1/4 នៃចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័ត។ "
លោក បានលើកឡើងថាសែលកាត បានឈានមុខគេលើទីផ្សារក្នុងការផ្តល់នូវទន្និន័យអ៊ីនធើណិត ដែលមានតម្លៃសមរម្យ ដែលយើងបានចាប់ផ្តើមដំណើរការសេវា ដូរលុយអស្ចារ្យ$1=$100 កាលពីខែមករា ឆ្នាំ ២០១៧ និងសេវា BIG LOVE $1 = $500 កាលពីខែកុម្ភះ។
កាលពិតទៅ សែលកាត គឺជាអ្នកឲ្យធ្វើអតិថិជន ដែលរស់នៅតាមតំបន់ជនបទ អាចប្រើសេវា 4Gដែលពួកគេមិនធ្លាប់ប្រើពីមុនមក។
របាយការណ៍ចេញដោយ B2B បានបង្ហាញថា យុទ្ធសាស្ត្ររបស់យើង ដើម្បីផ្តល់នូវអត្រាតម្លៃសមរម្យ និង សេវាគ្រប់ដណ្តប់ គឺបានរួមចំណែកដល់សេដ្ឋកិច្ចជាតិ តាមរយៈការវិនិយោគលើបណ្តាញសេវារបស់យើង។ របាយការណ៍ទាំងស្រុងអាចដោនឡូតនៅក្នុង The Role of Mobile Telecoms in Transforming Cambodia៕
Post a Comment